یکی از جدیدترین ردیاب هایی که به تازگی به بازار کشور وارد شده است، ردیابی است که شباهت بسیار زیادی به کابل شارژ معمولی گوشی های هوشمند دارد. ردیاب کابل شارژی محصولی است که علاوه بر انجام فرایند ردیابی دارای قابلیت شنود نیز هست. شما به هدیه دادن این کابل شارژر یا قرار دادن آن درون خودرو برای شارژ گوشی ، همیشه میتوانید هنگامی که گوشی در حال شارژ هست صدای اطراف آن را بشنوید و مکان شخص یا خودرو را ردیابی کنید و کسی هم به آن شک نمیکند.
کابل شارژی که علاوه بر کاربرد معمولی یک gps خودرو دارای امکان ردیابی و شنود نیز هست. خاص ترین محصول و جی پی اس موجود در بازار که هم به عنوان ردیاب شخصی قابلیت استفاده دارد و هم به عنوان یک ردیاب خودرو که به خوبی مخفی است.
کابل شارژ سیمکارت خور و شنوددار جدیدترین محصولی است که به بازار عرضه می شود. این موقعیت یاب با بالاترین دقت ممکن طراحی و تولید شده تا هیچ گونه تفاوتی با کابل شارژ های معمولی نداشته باشد.
این ویژگی سبب می شود تا کسی به جز مالک این ردیاب توانایی تشخیص این محصول را نداشته باشد و در نظر افراد همانند یک سیم شارژ معمولی باشد. این سیم شارژ امکان شارژ گوشی های اندروید و اپل را دارا میباشد.

ردیاب کابل شارژی چه کاربردهایی دارد؟
موقعیت یاب شنود دار در ابعاد و ظاهر یک کابل شارژ طراحی و تولید شده است و به صرف این ویژگی قابلیت استفاده به صورت یک ردیاب شخصی و به عنوان یک ردیاب خودرو را در آن واحد دارد. اگر برای کنترل همسر و فرزندان خود در فضای بیرون از خانه دغدغه دارید، کابل شارژ شنوددار یکی از بهترین ردیاب های ممکن برای تامین امنیت فرزندان شماست.

از دیگر کاربردهای ردیاب کابل شارژی و شنوددار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
کنترل همسر و کودکان
استفاده به عنوان کابل شارژ برای گوشی های هوشمند
دارای قابلیت شنود با کیفیت بالا
توانایی ردیابی دقیق حتی در نقاط با پوشش دهی نامناسب
قابل استفاده به عنوان ردیاب خودرو و ردیاب شخصی
طراحی ردیاب کابل شارژ در بهترین حالت ممکن انجام گرفته تا فرایند موقعیت یابی و شنود را به عنوان یک ردیاب را به خوبی انجام دهد.
بهترین ویژگی های ردیاب کابل شارژ سیمکارت خور
تقریبا می توان گفت جی پی اس که دارای طراحی کابل شارژ گوشی همراه است، بهترین نمونه ردیابی می باشد که هم به عنوان ردیاب خودرو و ردیاب فردی کاربرد دارد. ویژگی های منحصربفردی مانند وزن بسیار کم، شباهت بسیار به کابل شارژ، دارا بودن قابلیت شنود بسیار پر قدرت و …. باعث می شوند تا کابل شارژ ردیاب دار کارایی بسیار بالایی داشته باشد.

از دیگر ویژگی های ردیاب شارژی USB گوشی همراه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
ابعاد بسیار مناسب
وزن بسیار کم
دارای کاربرد به عنوان جی پی اس خودرو و شارژر
دارای بودن پنل ردیابی اختصاصی
دارای قابلیت Fast charge به عنوان کابل شارژ گوشی همراه
دارای سنسورهایی برای ولتاژ غیرمجاز، حرارت بالا و بیشینه جریان
دارای قابلیت استفاده برای تمام گوشی های هوشمند

مشخصات فنی جی پی اس شارژری
در طراحی و تولید این ردیاب به استفاده از بهترین آنتن های GSM و GPRS پرداخته شده است تا به عنوان یک کابل شارژ دارای عمراستفاده و کیفیت بالایی باشد. همچنین مشابه با دیگر انواع ردیاب ها هر زمان که تمایل به شنود داشته باشید، می توانید با سیمکارت قرار داده شده در محصول تماس حاصل کرده و به مکالمه بین افراد گوش کنید.
در ادامه مشخصات فنی ردیاب شارژری را برای شما آورده ایم:
ابعاد محصول (میلی متر) 4.7*0.87*0
وزن (گرم) 20
رنگ مشکی، سفید
بازه دمایی عملکرد از -20 تا 70 درجه سانتی گراد
تاریخچه عملکرد دارد
دقت LBS -165dBm
دقت چیپست GPS بین 5 تا 10 متر
S.O.S ندارد
قابلیت شنود دارد
باتری داخلی ندارد
حجم حافظه داخلی 64 مگابایت
میکروفون قرار داده شده در محصول دارای عملکرد خودکار است و به محض تشخیص هر صدا با شدتی بیش از 45 دسی‌بل فرایند شنود را انجام می دهد. این ردیاب دارای کاربرد و استفاده بسیار آسانی است و به محض خریداری، ثبت اطلاعات و نصب سیمکارت قابلیت استفاده دارد.

خدمات پشتیبانی و گارانتی ردیاب سیم شارژر
در مجموعه شاهین صنعت نفیس در راستای ایجاد رضایت برای شما مشتریان عزیز و ارائه بهترین خدمات مدت زمانی به عنوان گارانتی برای محصولات در نظر گرفته شده است. برای کابل شارژ سیمکارت خور و دارای قابلیت ردیابی مدت زمان در نظر گرفته شده به عنوان گارانتی بازه ای 12 ماهه (یکسال) است.